středa 2. října 2013

Přijíždí babi

Do služby byla povolaná babička, a tak Kami zůstává dnes doma. Dnešní den je ovšem poněkud lítací. V práci ráno pohovory s "potenciálními kolegyněmi", pak přesun do kanclu - sestavování nábytku a úklid. Ve 12:50 úprk pro Fílu. Pak snaha o oběd, děti moc nespolupracují. Leda tak na pečení koláčků. Jenže na ty jsme napoprvé nekoupili všechno. Tak znovu do obchodu pro droždí se zastávkou u tety Danči, která se poněkud protáhla. Po krátkém pečení se Fíla nechal přemluvit na pobyt na zahradě, potažmo venku na kole s tetou Verčou a dětmi. Já a babi děláme company nemocné Kamilce. Pak rychle jídlo a hurá na tenis. Z tenisu domů, uvařit véču Kami a tátovi, mezitím předávka věcí se Šárkou. Předávka koláče a zapomenutých hraček u Verun. Pak zase rychle pro Fílu a ....a v panické hrůze kam děti z kurtu zmizely jsem upustila/rozbila ovladač na garážová vrata. Bohužel jsem si toho nevšimla, jen jsem ze zvyku, při zvedání klíče vzala i neidentifikovatelný bordel a vyhodila do koše. Pak teprve jsem si všimla rozbitého ovladače a zacaly mi docházet souvislosti. Nejdříve jsem v trávě hledala vsechny kusy, pak mi došlo, že jsem jeden vyhodila aktivně do koše. Po vyzvedávání tedy došlo na přehrabávání v koši. O fous, že mne neviděli strejda Martin a Jirka, co šli na ping pong. Náročný den to byl.


Žádné komentáře: