sobota 2. června 2012

Návrat domů

Já šel sice spát někdy kolem druhé v noci, ale ráno a) si ne všechno plně vybavuju b) mi vůbec není dobře. Navíc děti vstaly strašně brzo, takže spaní nic moc. Rychle všechno uklidit a holky vyrážejí už kolem deváté do Nehvizd. Já v tu dobu budím Cyrila (po asi 3 hodinách spánku), aby přišel do sklípku rozdělit mezi nás nalahvované víno.

Naložím, co je třeba (tzn. 22 lahví:-) a s Fílou vyrážím domů. Cesta nic moc. Fíla spí, já usínám taky. Navíc se mi malinko motá hlava. Já vím, je to špatné, ale co nadělám… Domů se musím dostat brzo, abychom mohli Radku odvézt na letiště.

Přijíždím právě včas, aby Radka mohla znovu přebalit tašky, které jsem měl v autě, a aby mohla včas vyrazit domů. Tentokrát jen asi na měsíc a půl, pak za námi zase přijede.

Na letiště jede se Soňou, já zůstávám s dětmi doma. Venku je docela hezky, takže většinu času trávíme na zahradě. Ještěže jsou tam i Skaláci, aspoň se dětem nemusím moc věnovat a spíše jen tak přežívám. Kami je pak na spaní, tak si jdeme společně lehnout. To mi moc pomohlo, pak jsem byl konečně více použitelný.

Žádné komentáře: