středa 6. dubna 2011

Rodinné vyřizování účtů

Myslím těch bankovních, naštěstí. Celá rodinka jsme vyrazili do Spořitelny, Soňa musí provést nějaké změny na svém účtu a já objednat cestovní pojištění na mém účtu (přece jen, Afrika se blíží…). Překvapivě se tam líbí i Fífovi. Důvod? Mají tam kobereček s cestami, což je momentálně trhák číslo 1. Podobný je i ve 4lístku, Fífu od něj nejde dostat. No a podobné to bylo i v bance. Já jsem se Soňou seděl u přepážky, Fífa si opodál jezdil s auty na koberečku. Přišel za námi až když měl hlad – máma zalovila v tašce a vytáhla sváču a čaj (paní bankéřka měla naštěstí pochopení).
Máme vše vyřízeno, můžeme do Dejvic do Bike Gallery, kde chci Soni vybrat kolo. Obě děti to cestou zalomily v autě, tak je vybírání malinko komplikovanější – jeden sedí v autě, druhý je v obchodě a naopak. Takže jsem nejdříve já šel domluvit s pánem prodavačem, co bychom si jako tak představovali, pak jsem poslal Soňu, aby si kolo vyzkoušela. Každopádně – povedlo se a Soňa bude mít nové, krásné a jistě téměř samo-jezdící kolo! (Navíc si Soňa nakonec vybrala levnější variantu, než jsem měl v merku já, takže tím tuplem podařený výlet:-). Snad bude čas na kola i s našimi ratolestmi, ještě musíme ale přikoupit vozík…
Děti stále spí, takže jedeme přes drive-in Mekáče. Hm, sotva zaplatíme a vezmeme jídlo dovnitř, mladý pán se probudí. Nu což. Takže měníme plán a jedeme ještě na Anděl, nejprve do Soniné oblíbené pizzerie (poté, co v podzemních garážích dojíme Mekáče) objednat jídlo hlavně pro Fífu – polévku minestrone (která mu posledně tak jela) a rizoto. Asi se dneska polévka tak nevyvedla, ale moc toho nesnědl. Ani z toho rizota. Soňa se mezitím pokusila zmizet do iDnesu, Fíla ji ale nepustil, takže jsme tam museli vyrazit úplně všichni. Nalákali jsme ho na Mafráckou kravičku, takže se nechal přemluvit.
Odtamtud nás čeká už jen plavání ve 4lístku, které si Fíla náležitě užívá (stále s výjimkou potápění a skákání do vody).
A to je vše. Myslím, že to byl poměrně náročný a nabitý den.

Žádné komentáře: