neděle 31. května 2009

Tandem - pokus č. 2

Stejný začátek jako včera, jen naštěstí o hodinu později. Počasí sice nevypadá nic moc, ale na můj telefonát do agentury dostávám odpověď, že by se snad mělo letět a skákat. OK, takže znovu naložím rodinku do auta a jedeme. V závěsu za námi jsou Skaláci, aby můj výkon viděli.

Korda už je na místě, jdeme se zaregistrovat a procházíme krátkým briefingem. Dostáváme fešné kombinézky a nějaké postroje a máme asi půl hodinky času, než poletí náš let (dnešní č. 3). Do letadla nás sedá poměrně dost (pamatuju-li si to dobře, bez pilota nás v letadle bylo asi 15 – 4 tandemy a další skákající jednotlivci + kameramani). Pilot za to bere docela svižně a brutálně to klopí směrem nahoru… Stoupáme fakt rychle. Za chvíli jsme v mracích hustých tak, že by se daly krájet, přičemž právě v tu chvíli přichází pokyn, že můžeme skákat. Jako první jdou jednotlivci (viz video) a pak jsem na řadě já. Takže přesun ke dveřím (už samozřejmě napevno přikurtovaný ke svému „tandem masteru“), zaujmout ten správný postoj a hurá – vrhám se do nicoty bílých mraků. První pocit je hodně zvláštní – přece jen člověk prostě padá fakticky do prázdna, přes mraky není vidět na zem. Pak si to ale začínám užívat, líbí se mi to, je to paráda. Jediný negativní pocit, co v tu chvíli mám, je zima… Jinak je to super, jen mne překvapuje, jak ty necelé 3 km volného pádu rychle utečou a už se otevírá padák a přichází závěrečných pár minut zakončených měkkým přistáním. Koukám se, jak přistává Korda (taky bez problémů) a jdu se znovu přivítat se svou rodinkou:-)

Pak už jen rodinný nedělní oběd (párky v místní restauraci:-) a hurá domů - pak to rychle všechno zpracovat (fotky, video) a podělit se se všemi známými.

Takže se podělím i s vámi:

Video


Fotky
Všechny fotky (focené jak "ofiko" fotografem, tak i Soničkou a Skalákem, jsou umístněné na speciální stránce.

Kam se vydat

Seskok proběhl v areálu letiště Příbram, koukněte na stránky Sky Service. Pokud vás zajímá, s kým jsem skákal já, tak se koukněte tady - "přikurtovaný" jsem byl k Romanovi (první v seznamu) a natáčel/fotil to Mark (první v seznamu kameramanů). A hlavně - pro zájemce o skok - v červnu jsou akční ceny!!!

Žádné komentáře: