pátek 22. února 2008

Sklííííííípek!!!!

Už to přišlo. 30 let příprav, tvrdé dřiny a přemáhaní, ale dojeli jsme! Dojeli jsme až do Hustopeče, kde jsem si dovolila uspořádat sklííípek u příležitosti mých a Honzíkových narozenin. Předcházel tomu pravidelný emailingový občasník, jehož cílem bylo všechny navnadit, informovat a zorganizovat. Až na nemocné a simulanty dorazili všichni a v pořádku. A myslím, že toho nikdo z nich nelitoval. Protože zábava byla výborná. Nejprve jsme se ubytovali u pana Kazdy (pokud jste někdy tápali nad významem slova „bodrý“, tak tady mi to tak nějak sedí ;o)) Odtud jsme hromadně pěšky pokračovali za Cyrilem do sklípku, kde proběhlo uvítání a předávání darů. Mezitím dorazila také skupina Bonny-M a od té doby už se místo mne akce účastnila Míšova černovlasá milenka. Já už se mihla pouze několikrát v závěru večera ;o) ve chvílích, kdy například Honzíkovi z ničeho nic narostly husté kadeře apod.

O zábavu se z počátku postaral zábavný a velmi originální dar Dominiky a Danouše. (Taky bych se před odjezdem na Kubu chtěla takhle hodně nudit ;o)) Každopádně než jsme tématicky prošli všech mých 30 let a dospěli až ke společné dovolené s Vránovic, stihla dorazit i poslední skupinka Hetmanští, Ševčíkovi a Ivča. Po jejich gratulacích už jsme se začali dělit na skupinu A (Ty tygře a spol.) a skupinu B (česko-slovenskou, chvílemi i rakousko-německou asociaci).

Skupina A se koštování vína věnovala tak svědomitě, až se skupina B stihla nahoře solidně opít. A jelikož mírné náznaky k ukončení koštování formou Míšových a Danoušových pokřiků „MOVE IT!“ směr sklepení nezaznamenaly adekvátní odezvu, nezbylo nám, než si lehce zademonstrovat a na koštovačku se prodrat přes Bonny-M ochranku s hesly „Už jsme tady!“, „Máme holé ruce!“ apod.

Pak už jsem nestihala sledovat veškeré dění, čili mi budou zcela jistě některé části chybět. Neunikla mi však – jako asi bohužel všem - karaoke část, ani Míšo akrobatické číslo „skok ze dveří, plavmo za Ivicou, přímo hlavou na asfalt“.
Jak jsem následně uvedla v závěrečném hodnotícím mailu, jsem ráda, že se všichni chovali slušně, akce proběhla v pořádku, nikdo nezůstal nocovat pod širou oblohou (ačkoli i takoví adepti by se našli, nebýt hodných pocestných a nacvičených skoků přes plot, že). Odměnou za skvěle odvedenou práci na oslavě nám mohou být Cyrilova slova o „super akci a skvělé partě“. Příště můžeme přijet zase, třeba i na déle s koly. Takže díky zástupcům z Atlasu, Somada, OA FM i Toyoty či jiných institucí!!

Žádné komentáře: