úterý 10. května 2011

Zkušenosti k nezaplacení

V posledních dnech bylo opravdu krásné počasí. Užili jsme si ho v neděli, kdy jsme dělali společnost Daníkovi, kterému mezitím balili věci na cestu k babičkám na Moravu. Užili jsme si ho i v pondělí, kdy bylo přesunuto naše klasické 4lístkovské cvičení ven. A užili jsme si ho i v úterý, kdy jsem táhla děti z „nejbližšího možného“ parkovacího místa na kontrolu k doktorovi. Tentokrát absolvovala sono bříška Kamča (asi aby bráchovi nezáviděla a jistila to mnohem dřívějším termínem ;o))). I přes logistické překážky jsme to za pomocí DVD přehrávače docela obstojně zvládli. Naučili jsme se další jednoduchou poučku, která by nám celou cestu a akci ušetřila. Holt dokud dítě blinká, ale jídlo neodmítá, tak je všechno v pořádku. Až když začne dobrovolně hladovět, může to znamenat, že je hltan poškozen. Jak prosté, že ;o)

Fíla „dostal za odměnu“ výlet do království železnic. Já jsem za odměnu dostala další životní lekci. Parkovali jsme klasicky v obchoďáku Anděl. Po náročném dni, kdy konečně zmobilizujete dvě unavené děti a připravíte je na cestu domů, život vám připraví toto: Jedete z druhého patra, kde je přebalovací místnost a dole u výtahu překvapivě žádný automat na placení parkovného. Nebo aspoň není vidět. Nezbývá než se vydat k automatům u hlavního vchodu. Takže má člověk šanci se hezky projít i k autu a jedno unavené dítě zde při této variantě zkusit odložit a doufat, že usne. Druhé 3měsíční křičící únavou vláčíte s sebou. A cestou se můžete krásně usmát na frajírka ve sporťáku, který právě parkuje na růžovoučkém místě vyhrazeném pro matky s dětmi a který na vás kouká pohledem „tak už mi to auto přeci pochval, ne?!?!“ Tak třeba pochválím příště, až budu mít aspoň zbyteček sil. To, co jsem měla tentokrát, nebylo ani na zdlouhavý proces placení parkovného kartou. Takže jsem zůstala pouze u pokusu a pak sbírala po všech čertech drobáky. Tak zase příště!!! Jo, a když mám cedulku dítě v autě, tak si fakt myslím, že potřebuju u kufru víc místa než PÁR centimetrů. Jinak by se taky druhým mohlo stát, že jim autíčko označím naším kočárkem! Ještě že mám za sebou kurz akrobatických kousků pro matky na mateřské upper intermediate.

Žádné komentáře: