sobota 29. března 2008

Oblíbený výlet na pražské letiště

Dopoledne proběhl nákup a vyzvednutí Míšového kola z opravny, kde jsme jej vyměnili za Skalákovic kousek. Pak jsme byli na chvíli u sousedů "na kus řeči", mezi tím probíhalo pečení, vaření jako o život, protože Míša se rozhodl, že by si dal vepřo-knedlo-zelo. Nicméně kolem 17 hod jsme museli být na letišti vyzvednout Tobiáše. Cestou tam jsem si ještě dala skvělou "sobotní chvilku angličtiny", neboť jsem byla paní Jane předat materiál pro Raďu, co by měla v kufru propašovat do Afriky.

Každopádně jsme vše i přes překážky typu pražského maratonu zvládli a Tobiáše vyzvedli. Na Čerňáku jsme si vyzvedli ještě synka – btw. to jsem si dokonce právě zkoušela řídit Land cruiser V8. Doma jsme se hezky nadlábli a před cestou na rande připomněli Tobiášovi pravidla slušného vychování. Večerku, která byla vyhlášena na 21 hod, nestihl :o( to je materiál tohleto.

Mezitím jsme doma pro změnu připravovali Míšovu oblíbenou Panna Cottu. Tentokrát jsme si to trošku zpestřili akcí s Honzíkem, kterému jsem k ochutnání podstrčila čerstvý zázvor. Myslela jsem, že mi na to – po těch letech, co se známe, neskočí – ale zakousl se celkem odvážně a se stejným nasazením pak chvíli dělal obličeje, než ho ta "pachuť" přešla ;o) No nic, po půlnoci jsme nechali kluky u piva a televize a šli jako spořádaní rodičové do hajan.

Žádné komentáře: