čtvrtek 1. listopadu 2007

Kam se poděl můj hlas?

Ačkoli jsem ve středu už raději jela do práce, bacilky si se mnou pořád zahrávaly a někam zahnaly můj hlas. Ve středu to ještě nebylo tolik znát, ale ve čtvrtek už jsem kvůli tomu chtěla zrušit naplánované setkání s Evičkou a Kačenkou. Střídavě se k akci přidávali kluci, střídavě jsme to zase s Verun a Míšou kvůli velkému množství práce a já kvůli ztracenému hlasu rušili. No nakonec jsme se cestou domů vyhecovali a zajeli za holkami na Floru. Bohužel Skalákovi už jsme toto rozhodnutí podali pozdě a nechtělo se mu vracet. Takže jsme se sešli jenom čtyřka od Zeleného ptáka. Odcházeli jsme kolem 21 hod. Ve výtahu nás telefonicky zastihla Verun, to už se ale začínal projevovat vliv hlučné zakouřené hospody a já už ji jen horko těžko odpovídala na dotazy. Ale setkání to bylo příjemné, to zase ne že ne. I když se mi Kačenka za mé mutování posmívala. Ty, ty, ty!!!

Žádné komentáře: