pondělí 28. srpna 2006

Desperate housewives a Lumines

... další víkend v Praze...
Tradiční nakupování by celkem ušlo, myslím, že to byl docela vyrovnaný zápas a každý jsme si z této soutěže odnesli pár pěkných trofejí. To byl ale klid před bouří!
Psala jsem, že si Míša koupil PSP? Tak to PSP a Lumines nejsou vůbec dobrá kombinace pro nedělní odpoledne. Už v sobotu bylo zahřívací kolo. Ve vedení zůstával Míša a já jsem v neděli po kvalifikaci startovala ze třetího místa (za Míšou a Míšou). Dejme tomu, že se mé výkony pohybovaly někde mezi 30 - 50 tisíci bodíků za správně umístěné kostičky/kuličky. Podotýkám, že snad jen na začátku byla v žebříčku vidět ještě Janushka.
V neděli však došlo na litý boj. V dobré náladě (po dobrém jídle) jsem si k tomu na chvíli sedla a?!?!?! A JO! Za něco přes 89 tisíc jsem dostala svých 7 minut slávy. Teda všehovšudy to bylo trošku více, protože můj rekord Míša překonal až tak po třetí hře. Nicméně se v žebříčku objevila další čísla - snad kolem 84 tisíc apod. Se skóre okolo 105 tisíc se stal Míša konečným vítězem pro 28. 8. Já se zase o trochu více sblížila s představitelkami seriálu Desperate housewives. Nyní Míša opět stojí na své pole position a čeká se, kdy vypukne další souboj. Ještě si rozmyslím, jestli si TU VĚC, bude moci Míša vzít s sebou do Bruselu. Možná dostane spíš bavlnky a háček...aby se taky trošku "sblížil"... Vždyť bruselské krajky v oknech našeho nového domu budou vypadat zaručeně skvostně! (A nesnažte se mi namluvit, že mu na palubu žádný háček nedovolí!!)

Žádné komentáře: