neděle 18. června 2006

Depeche Mode, Bratislava, 11.6.

Máme za sebou ještě jeden koncert. Resp. já, Soňa, Marťa a Honza (ten je i autorem fotek, bez jeho svolení je dávám na net, snad mu to nebude vadit:-). Jak je zřejmé z nadpisu, vydali jsme se na Depešáky do Bratislavy. Open air koncert, návštěva přes 30 tisíc lidí, poměrně husto (zvláště vepředu, kde jsme zpočátku byli - nakonec jsme to se Soňou ale vzdali a šli si najít dozadu více prostoru.
Koncert úžasný, i když teda mně se více líbila atmosféra koncertu Davea Gahana v Praze před pár lety. Možná to tehdy bylo tím, že tam bylo méně lidí, prostor byl menší, a proto byl zřejmě zážitek intenzivnější. Jak už jsem ale napsal, i tento byl úžasný... Dave to rozjel (a celá kapela s ním), navíc parádní vizuální zážitek (otáčející se obrazovky mně dostaly... viděl jsem poprvé - podruhé něco podobného na koncertu RHCP, ale tam to bylo mnohem jednodušší).

Více než 30 tisíc lidíNeustále se měnící a hýbající obrazovkyNeustále se měnící a hýbající obrazovkyNeustále se měnící a hýbající obrazovkyNeustále se měnící a hýbající obrazovkyNeustále se měnící a hýbající obrazovky

Žádné komentáře: