pondělí 27. října 2003

Fotky z Morávky

První várka fotek (heslo, nečekaně, "bebek")!!! Je tam téměř vše, co převážně Soňa nafotila tikitálem, další snad budou následovat, včetně našich "uměleckých" pokusů na klasické foto-materiály. To ale bude zřejmě trvat poněkud déle, neboť např. já jsem ještě film nevyvola a takový Skalák už třeba ani nevyvolá:-)

Pokud mám tady z Prahy dobré informace, na Morávce je v tuto chvíli už jen zbytek osazenstva - Jirka se Simčou a Venca. Já tam odpoledne nakonec nevyrazil... Mrzí mě to, ale bohužel. Včera večer (resp. v noci, no, možná už by se dalo říci dneska ráno) někdy v jednu se Kačenka chtěla udělat krásnou a voňavou, bohužel se jí to nějak vymklo z rukou - opařila se a teď má pravou ruku a levou nohu zafačovanou... Tak snad se z toho rychle vylíže...

No i tak doufám, že u většiny účastníků převládají pozitivní vzpomínky... Na druhou stranu musím uznat, že se tentokrát prostě nedařilo (nucené odjezdy do Prahy a jinam, country ve tři v noci... nebo bluegrass nebo co???, téměř povedená hromadná sebe/vražda kouřem, Kačenka, ...).