pondělí 29. září 2003

Zpátky v Praze po náročném odpočinku na Moravě

Tak jsem měl po dlouhé době možnost zdržet se doma na Moravě trošku déle, jel jsem už ve čtvrtek ráno. První dva dny jsem se snažil přesvědčit maminku, že jsem hodný synáček, a strávil jsem je doma:-)

V sobotu dopoledne dorazila Soňa, večer jsme se vydali do hospůdky lehounce oslavit dokončení Lumírových studií (ještě jednou gratulace!!!). Sedli jsme si na chvíli v motor baru ve F-M, kromě již zmíněných se objevili i Venca, Roman s ženou, Honza K., René a, po Lumírovi hlavní hvězda večera, David. Pořád ještě nevím, jestli si z nás dělá srandu nebo jestli je to pravda - prý se totiž oženil, dokonce vyženil nějaký blíže neurčený počet dětí a další je na cestě... No teda, že zrovna David bude prvním otcem ze třídy, to bych fakt netipoval:-))) (nic ve zlém, Dejve:-)

Docela solidně se umrtvil Honza, pobavil, když mi koupil u slečny plyšáka (resp. nejdříve si jí možná ani nevšiml, po mých výčitkách vyběhl ven a za chvíli byl s jedním super méďou zpátka). Otázkou je, jestli si to vůbec pamatuje, možná se v neděli probudil s tím, že někde cestou ztratil prachy:-) No rád si od něj poslechnu, jaké bylo ráno opilcovo.

V neděli bohužel zpátky do Prahy, nasrali silničáři - v Bělotíne zase uzavírka, objížďka přes Odru, fuj. Naštěstí byla tentokrát objížďka alespoň s novým povrchem, což je ve srovnání se stavem před 14 dny, kdy byla cesta frézovaná, opravdu citelná změna.

Žádné komentáře: