středa 24. září 2003

Nečum na mě, nebo ti useknu ruku!

Pro posluchače rádia1 je už z nadpisu nejspíš jasné, o čem bude tento příspěvěk
ano ano, jde o film Jedna ruka netleská

Nechci se teda moc chlubit (možná ani moc není s čím), ale myy uuž jsmee too vidělii :))
Dokonce se nás v kině sešlo více, než obvykle, což bylo potěšující. Po delší době se dostavili i Lucka s Lubošem (bez Trini! mínusové body), Kačenka, Myshák se Soňákem a Verun a já. Doufám, že jsem na nikoho nezapomněl, nikoho nepřehlédl :))

Nemyslím si, že bych byl odborníkem na filmy, ale už pár jsem jich viděl, tak snad těm, kteří zvažují shlédnutí tohoto filmu, by mohl můj tedy čistě neprofesionální názor přijít vhod.

Zaprvné musím říct, že se mi docela líbilo zpracování filmu. Některé scény měly vybrané velmi mystické a okouzlující místa. Třeba ta, kterou natočili u nás pod barákem, kde pracuju. Tam se mi to fakt líbí =joke :) Bylo fakt vidět, že se s tou kamerou snažili. Taky slušná hudba, to se musí nechat.
Ohledně hereckého obsazení snad není třeba dodat vůbec nic. Špičky typu Trojan, Macháček, Tříska mluví za sebe. Mile překvapila, podle jména asi Trojanova příbuzná :)) - Klára Pollertová-Trojanová.

No, na filmu jsem postřehl (mezi záchvěvy usínání) i několik drobností, které mě zrovna nezaujaly, ale o těch vám radši říkat nebudu. Třeba se najdou i tací, kterým se film bude líbit komplet celý. Já se mezi ně teda nezařadím. Hodnocení filmu jako celku však při školním známkování by u mě dopadlo na 2 a to ujde :)) Jedničku má u mě opravdu jen pár málo filmů.

Takže, pokud máte rádi Mácháčka nebo Trojana, film rozhodně doporučuji. Byť všichni tvrdí, že jde o naprosto odlišný film oproti Samotářům (to každopádně je), role těchto dvou hezců jsou již obdobnější ..

Tak hurá na to a pak dejte vědět, jaxe vám to líbilo.

p.

Žádné komentáře: