středa 24. září 2003

Jedna ruka zatleskala

Malé upřesnění: Trini s náma jela asi půlku cesty do kina autem, pak byla vysazena u rodičů, prý proto, aby v kině nebyly její chlupy:-)

Celkový dojem z filmu:
nadprůměrně pozitivní.
Srovnání s ostatními filmy: ať tvůrci chtějí nebo ne, se Samotáři se to prostě MUSÍ srovnávat - stejný režisér, spousta stejných herců, stejný autor hudby (Moucha rulez!!!). A když to srovnám s nima, tak... tak prostě nevím. Macháček hraje hodně podobného týpka, Trojan taky podobně ujetého týpka (jeho hitlerovský projev mě dostal:-) Film je považován za "černou komedii", podle mě černou komedii "gansterovského" typu. A když to srovnám třeba s Podfu(c)kem či Sbal prachy a vypadni, líbily se mi rozhodně více tyto anglické filmy. Každopádně je super, že někdo u nás takový film natočil a že nejde o až tak trapné fóry jako jsou v... a teď fakt nevím, jak se to jmenuje - nějací ti policajti, snad už byly dva filmy...

Docela se mi líbila role Třísky - ne že bych byl tímto směrem ujetý:-), ale překvapilo mě, že do toho šel:-)

Nevím, víc mě teď asi nenapadne. Mé hodnocení zní (abych nebyl stejný jako pedro) 4 z 5:-)))

Každopádně věřím, že to od autorské dvojice Macháček-Vondříček nebyl poslední kousek...

Žádné komentáře: