čtvrtek 5. března 2009

U doktorů je někdy veselo

Filípo dneska ráno poprvé uchopil do ručičky hračku (oblíbenou myšku cestovatelku). Možná to byla náhoda, ale chvíli ji podržel a celou akci ještě jednou zopakoval. Holt se ráno převáděl před tatínkem, který tady dva dny nebyl, protože se toulal po autosalonu v Ženevě.

Taky mne dneska čekala kontrola po šestinedělí, kterou jsem si trošku posunula ;o) Holt jsem se pozdě objednala. V plánu bylo, že mi s hlídáním pomůže Verun. Ale u Daníka se objevily nějaké problémy s oušky, tak s ním ráno jela ještě k ušnímu, s tím, že se sejdeme až v Kunraticích. No a já kvůli Filípovo spaní vyrazila taky ráno a jezdila a jezdila po okolí, aby se ten náš chlapeček pěkně vyspinkal. No a při tom ježdění (mimochodem byla pěkná kosa), koukám, koukám jestli to náhodou s tím kočárkem není Hanka z TVD. A taky že jo. Takže jsme ji potkali nejen v porodnici, když jsme šli za Daníkem, ale po roce i u doktora na pravidelné prohlídce. Nakonec jsme všechny v čekárně pokecaly a domluvily si srázek a výlet do ZOO. Taky nám Verun povyprávěla o žertovném ušním doktorovi, který chvílemi chtěl a chvílemi nechtěl adoptovat jejich Daníka. Každopádně se mu moc líbil a měl obavy, aby Skalákovým tak krásného chlapečka někdo neukradl. Kromě diagnózy jim dal ještě tip, že by se Daník mohl účastnit castingů. Že by z něj nakonec nebyla baletka, ale herec?

Žádné komentáře: