pátek 25. ledna 2008

Zlomatka

Dnešním úkolem bylo přehrát Radčiné videokazetky z kamery na DVD. Zvládli jsme to. Poslední si sice budeme muset vyzvednout o víkendu, protože jsme na ní kvůli divadlu nemohli čekat, ale hlavně když je problém vyřešen.
Večerní přestavení bylo tak nějak na hraně. Myslím, že jsem viděla věci, které mne nudily více, ale žádný šlágr Zlomatka taky nebude. Alespoň teda pro mě. Nevylepšilo to ani občerstvení před představením v Pannerii – špatná volba :o(( No aspoň že měsíc byl dneska fakt divně zajímavý! Doma jsme ještě s Raďou, která dorazila corollkou po vlastní ose, neboť byla ještě u kadeřnice a posedět s Ájou, dali nějaké to vínko a na chvíli jsme se Uvolnili, prosím! Velmi poučný díl ;o)) (hlavně abychom se doma všichni dostatečně „hádali“ ;o))

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

...nejsem si jistý, jestli se mi to líbilo nebo ne. Polovinu jsem totiž prospal:-)