středa 30. ledna 2008

Hospoda podle Toyota Way

Na dnešek si Toyota vyhlásila hospodu. Při snaze zajistit si taky nějaký pěkný zábavný program se ukázalo, že se dneska lidi z Atlasu loučí s Natálkou, která vyráží na cesty za hranice všedních dní. A nakonec prý i TVD se jde na chvíli poveselit do své oblíbené hospůdky. A tak z toho mám dneska Tour de Pub. Škoda, že jsem si na dnešek vylosovala funkci řidiče :o(( No nic, vybavena mapami a dobrou náladou jsem vyrazila na první stanoviště.
Velmi výhodné posezení, vypadá to, že našemu domečku se blýská na lepší časy ;o) Ačkoli kluci galantně přemlouvali, po nějaké té hodince jsem přeci jen vyrazila na další štaci. Tentokrát přímo do Nebe. Baruš mne přemlouvala na tanečky, že prý budou 80. – 90. léta. No asi jsme tam byli příliš brzy, protože hráli poněkud starší hitovky a chvíli trvalo, než se nám trefili do noty. Ale šli jsme do toho i tak, neboť naše taneční touha byla silnější. Teda aspoň ta moje. Při toulkách za signálem jsme s Míšou posunuli vyzvedávání na půlnoc. I to se však ukázalo jako nedostatečné. Jeho kolegové mne lstí přesvědčili, abych šla na chvíli – než se vyřeší MEGAproblém (zřejmě jakože ta poslední objednávka chlastu) – k nim do hospody. A tak jsem si připsala za dnešní večer třetí hospodu a měla tak možnost hodinku pozorovat alkoholem opojený výkvět TMCZ. Proběhly i nějaké diskuse o plavání na Strahově, které si však – překvapivě - pamatuju asi jenom já. A pochopitelně se stihla vyřešit spousta celosvětových problémů, jak to při každé dobré hospodě bývá. Taky jsme stihli probrat kde kdo bydlí a jaké jsou výhody přespání u Píchače. No být tam ještě chvíli, tak si asi tyto informace opravdu ověřím. Tak zase někdy příště!

Žádné komentáře: