středa 1. prosince 2004

Umakart je Here

Musím se přiznat, ale deska Umakartu se mi moc líbí (až na jednu písničku, teď si nevzpomenu na název, ale je to ta, ve které zpívá i "sbor"). Proto jsem se už dlouho těšil na koncert kapely v Paláci Akropolis společně s Here.
Vydali jsme se tam s lidma z práce, překvapivě šli do takového undergroundového podniku:-)
Here jsem nikdy moc neslyšel a abych řekl pravdu, naživo mě to nějak moc neoslovilo... Po krátké pauze a spíše trapném uvedení (jako by asistentka ředitele společnosti vyrábějící umakart) na pódium vtrhla celá banda v čele se Švejdíkem a Mouchou. Myslím, že jim to docela dobře šlapalo, koncert se vydařil. Hodně mě překvapila poslední píseň (druhý přídavek) - kde jsem to jenom slyšel? Pak se mi to vybavilo - FIFA 200X (nevím kolik přesně), písnička Song 2 od Blur. Paráda... Jen ten text... co to bylo??? :-) Každopádně - celkové hodnocení hodně pozitivní.
Gonzovy fotky

Žádné komentáře: