pondělí 6. prosince 2004

Caveman

Moc jsem nevěděl, do čeho jdeme, ale slyšel jsem o této hře hodně pozitivního. Radka (která nakonec nešla) sehnala lístky, šli jsme to teda zkouknout.
V Klubu Lávka jsem párkrát byl, nikdy teda ale v divadle. Bohužel, bylo tam pramálo místa a sedačky taky nic moc, hned po pár minutách jsem nevěděl, jak si mám sednout...
Naštěstí hra fakt stála za to. Od první minuty až do konce jsem se náramně bavil, myslím, že i všichni kolem. V podstatě jde o one man show, něco na způsob přednášky o rozdílech mezi muži a ženami. Všechno víceméně sedí, každý se v tom povídání musí najít:-) Docela zajímavé musí být vidět to představení vícekrát, protože Dušek se snaží komunikovat s publikem a někdy navazuje na výkřiky lidí a rozvíjí jejich myšlenky a teorie.
Nevím, co více napsat - prostě doporučuji!!!

Žádné komentáře: