neděle 5. prosince 2004

Porážka Věrky

Ian ještě nebyl na zabíjačce, a proto se mu Radka rozhodla koupit prasátko a podniknout u nějaké jejich rodinky kdesi poblíž Prostějova zabíjačku. Vydali jsme se tam se Soňou dosvědčit, že celá akce proběhla humánním způsobem.
Navíc Toyota měla víkend otevřených dveří, takže jsme spojili příjemné s užitečným. V práci jsem vyfasoval Avensise 2.0, moc hezké a pohodlné autíčko:-) Z Prahy jsme vyráželi někdy kolem sedmé hodiny, něco kolem půl desáté jsme byli v penzionu. Penzion byl docela hezký, jen mě teda překvapilo pár věcí, jmenovitě: šílená vánoční výzdoba ala Německo; úplně nabitá hospoda s živou hudbou - 2-3 kytary a basa, kravál jak sviňa, celá hospoda zpívala..., na posteli se nám válela kočka, která asi přišla oknem v koupelně. Jinak relativně spokojenost:-) Teda až na to, že jsem se moc nevyspal (a jak jsem tak sondoval, nikomu se nespalo nějak zvlášť). Někdy kolem třetí mě vzbudila Soňa, která pořád něco slyšela - nakonec jsme přišli na to, že to byla naše známá kočka sedící někde venku za oknem. Pak jsem se asi ve čtyři vzbudil já, už ani nevím proč, myslím, že to bylo zimou:-)
Budíček o půl šesté, krátce poté jsme vyrazili do vesničky k rodině na zabíjačku.
S porážkou čekali na nás, přece jen to bylo svým způsobem divadlo zorganizované kvůli nám:-) Cítil jsem se opravdu zvláštně - jako nějaký Pražák, který přijel na vesnici pozorovat vidláky, jak pracují... nic ve zlém:-) Já jsem přece taky kluk z vesnice!!!
Každopádně tým "zabijáků" byl sehraný, šlo jim to hezky od ruky a ještě byli schopní bavit Iana:-)
Někdy kolem druhé jsme se Soňou vyrazili za povinnostmi - nejdříve návštěva dealera v Novém Jičíně (docela v pohodě), pak v Ostravě (zavřeno už někdy po čtvrté hodině, i když měli mít otevřeno až do šesti.... černý puntík).
Po návštěvě u nás a u Soni jsme v neděli relativně brzo ráno vyrazili zase do Ostravy ještě jednou zkontrolovat dealerství. Tentokrát už to bylo lepší, měli otevřeno.
Pak za volant sedla Soňa a hurá do Prahy. Dali jsme myslím náš rekord, z Ostravy do Prahy jsme dorazili za 2,5 hodiny vč. tankování benzínu... No jo, Avensis...:-)

Žádné komentáře: