úterý 4. března 2014

Jarní prázdniny, den čtvrtý

Dneska jsme byli domluveni na návštěvě ve škole u tety Janushky. Strávili jsme tam něco přes 2 hodiny, většinu času tím, že jsme hráli hry, jak jinak:-) V přestávce jsme ještě zvládli oběd v místní jídelně, ale buchtičky se šodó našim dětem moc nejely, takže jsem si pochutnal já.

Ze školy jsme jeli do lyžařské školky, Kami dle očekávání usnula, takže bylo fajn, že jsme měli velkou rezervu a mohla si v autě pospat téměř tři čtvrtě hodiny.

Dneska už jsme se malinko rozdělili - já šel na jižní svah, Fíla jezdil na pomě a Kami na pásu. Děti to opět docela slušně unavilo... Já si ale i dneska dal hodinu spinningu.

Po návratu se opakoval včerejší scénář, kdy obě děti usnuly u čtení knížky a já pokračoval u noťasu do pozdní noci.

Žádné komentáře: