středa 4. září 2013

Špekáčky nestíháme

Už 14 dní víme, že dnes má být ve Čtyřlístku potáborové posezení u ohně. Bohužel jsme dnes stihli kde co, jen opékaní špekáčků ne :( Raďa s mamkou po shoppingu ve Štěrboholích (na Chodov kvůli dopravě nedojeli) zastavila ještě v Globusu pro špekáčky. Já se snažila zbavit práce, co to jen šlo, a pobýt s dětmi na zahradě. Lítali jsme jak hadr na holi, aby byli všichni spokojení. Pak jsem si vzpomněla, že jsem nezkontrolovala Globusí objednávku a totálně tím zazdila objednávku dopravy a po 16 hod jsem začínala řešit, co s tím. Tak nějak jsem kvůli tomu zapomněla a nestihla uspat Kamču a představa, že vyrazíme v 18:45 s Kami na opékačku, když slečna nespala, s tím že práce mi zůstávalo taky ještě dost, byla poněkud málo lákavá. A zrovna se na to opékaní tak pěkně vyčasilo. Ach jojojo. Holt příště musím líp plánovat a hlavně ty plány nezapomínat, protože původně měla Kami usnout cestou na Fílův tenis. Aspoň že pak ty děti docela rychle usnou. A teta s babičkou se pak můžou pustit do makronkového maratonu.


Žádné komentáře: