čtvrtek 1. prosince 2011

Focení pod vodou


Dnešní nástup do školky byl zase o fous lepší. Hurá!!! Už se nám podařilo ten pláč zadržet. Já s Kami jsme od školky pokračovaly na plavčo a jak jsem předpokládala, cesta nebyla úplně v pohodě. Dorazily jsme 5 minut před začátkem hodiny. 10 minut před začátkem hodiny Kamča v autě usnula. Spala i po vyndání ze sedačky i cestou do čtyřlístku. Už jsem přemýšlela, co budu asi se spícím dítětem v bazéně dělat. Ale v šatně naštěstí už otevřela oči. A ani ji nevadilo, že byla vzhůru tak krátce. Sice se trošku v bazénu klepala zimou, ale statečně se nechala několikrát potopit, aby zapózovala panu fotografovi. Škoda, že jsem si myslela, že už jsme tuto hodinu prošvihli a nebyla jsem na to nijak finančně připravená.

V klidu jsme se stihli najíst, pohrát si a s lehkou únavou jsme se vydali zpět vyzvednout brášku ze školky. Ten byl jako tradičně v dobré náladě. Když už je po bitvě, je Fíla pravý generál. „Filí, co jste měli dneska k obědu.“ Fíla se snaží vytáhnout bundičku „Čichni si mámo, čichni!!!“ (jo, tohle fungovalo minule, ale dneska bez nápovědy z jídelního lístku ten trik nezvládnu ;o)))

Chvíli jsme si pohráli doma. Kami se pro změnu pořádně najedla a pak jsme si odskočili ještě k Cimbůrkům. Ale kolem 15 už byla Kami zase unavená, tak hurá domů do postýlky. Následoval další velký hlad, který zahnal brambor s květákem.

Pak už jsem jen čekala na Janičku, když mi přišla zpráva, že si to Míša rozmyslel a že před dnešním vánočním večírkem upřednostnil rodinu nebo analýzu, whatever, každopádně byl na cestě domů. Hurá!!!
Večer další bitka hladovců. Hladový táta dostal těstoviny, Fíla mu s nimi vydatně pomáhal a Kami se nenechala odbýt. I když měla za sebou kotel večerní kašičky. Štěstí, že jsem měla v záloze nesolené těstovinky pro ni, které jsme tátovi do talíře podstrčili ;o))) Jóooo to jsou triky ;o) Ale dlouho nám to asi procházet nebude :o(((





Žádné komentáře: