čtvrtek 4. srpna 2011

Pokus o opravu pračky

Akce dnešního dne – oprava pračky! Už s hlášeným příchodem mezi 9-12 hod jsem měla jako matka se 2 dětmi doma problém. Ale říkala jsem si, že se to nějak vyvrbí a operativně domluví. A tak když už to nešlo doma vydržet, vyrazila jsem s dětmi ven. Zkoušela jsem se dovolat na kontaktní telefonní číslo – neúspěšně. No co, jestli pán řídí a je zásadový, může se to stát. Tak posílám sms, že jsme venku v okolí domova a na zavolání příjdeme a světě div se, po návratu najdu za dveřmi lístek, že tu pán v 11 hod byl. To je teda paráda. Škoda že jeho mobilní telefon trčel doma. Ano, ano, kdybych seděla doma na zadku, nemohla bych ho propást. Ale to je opravdu tak nelogické očekávat, že současní mechanici/opraváři umí pracovat i s mobilními telefony?!?!?! Asi mám příliš vysoké nároky :o(( K večeru jsme se vydali ještě na ČM, dokoupit výslužku pro Penhalovic, zítra je předávka zásilky do „chudé Afriky“ ;o)) Taky nám zcela zásadně chyběly párečky pro mladého pána. A tak nám ten opravářský den pěkně uběhl…jen co je pravda.

Žádné komentáře: