pátek 23. října 2009

Sraz ze základky

Byť je pátek, byli jsme na Moravě. Jako tradičně jsme dorazili někdy kolem půlnoci (ze čtvrtku na pátek), výborná záležitost, jako vždy. Ale co naděláme, že...

Každopádně dopoledne jsme se vydali za Káťou a jejím malým Tobiasem zkontrolovat, jak hezky rosteme. Samozřejmě, telepatie zapůsobila, Robert se údajně den předem zrovna s Káťou bavil, že už jsme se dlouho neviděli (s Robertem se asi navíc ještě dlouho neuvidíme, byl dneska v práci). Každopádně musíme zkonstatovat, že malý Tobias už není zase tak "malý" a roste jak z vody. Navíc je to prý strašně hodné miminko, což se nám snažil dokázat tím, jak část naší návštěvy spal. To my jsme tetě museli ukázat, jak už se umíme pohybovat, což bylo samozřejmě patřičně oceněno.

Odpoledne jsme se přesunuli na Ostravici, odkud jsem se já někdy v podvečer nechal Janou odvézt k Freudovi, kde jsme měli sraz z naší základky. Nebylo to nic nějak extra organizovaného, zkrátka se tam obsadilo pár stolů a čekalo se, kdo se objeví. Když jsem se objevil já, v hospodě sedělo myslím že 6 lidí... No nic moc. Postupně to ale ještě narostlo na tuším že šťastnou 13. Není to tak špatné, když nás bylo nějak kolem 28 nebo tak něco. Kdyby navíc existovaly kontakty na všechny, možná by se nás sešlo více.

Bohužel chyběl Petr alias Tyčka, byl nemocinkatý doma. Stejně tak Mory, na kterého jsem se těšil. Tak snad někdy příště.

Jinak většina z nás sraz z té informativní stránky podcenila, nepletu-li se, tak se objevila jen 2 alba s fotkami. Já teda musel poslat aspoň mobil s fotkami Fífy, ještěže máme dneska ty moderní technologie:-)

Každopádně, byť jsem se srazu malinko bál (budu si mít co s těmi lidmi povídat??), tak to nakonec nebylo tak špatné a čas nám docela rychle utekl. Je pravda, že i mezi mými spolužáky se našly případy, které snad předevčírem byly poprvé v multikině v Ostravě a popisovaly to jako to nejlepší, co kdy a kde viděly, nebo bylo jasné, že patří mezi ty nejstálejší zákazníky tohoto podniku, ale prostě jsem původem z malé vesnice a asi se to dalo čekat:-)

Tak jsem zvědav, čím mě kdo překvapí příště!

Žádné komentáře: