sobota 1. ledna 2005

Novoroční sportování

Abychom aspoň trochu zaútočili na všechna ta kila navíc, připravili jsme na dnešek opravdu sportovní odpoledne a večer.
Bylo sice těžké Pražáky vzbudit (OK, hlavně Hostivičáky), nakonec se to ale povedlo a mohli jsme se teda vydat na dvanáctou na kurt zahrát tenis. Já, Zdeněk, Danouš a Pája, silná sestava pro kvalitní hru:-) Upřímně, byl jsem relativně překvapen, jak nám (hlavně mně) to šlo:-) Když jsem hrál se Zdeňkem, neměli Danouš s Pájou šanci (samozřejmě, Zdeněk by to v klidu vyhrál sám...), druhou část jsem hrál já s Danoušem proti Zdeňkovi s Pájou, myslím, že jsme je docela potrápili...:-)
Po hodince a půl následoval další sport, tentokrát náš oblíbený volejbal. Přidali se k nám další lidi (Lumír s Jančou, Skaláci, Honza K. a Venca Š.), tak nějak to vyšlo, že jsme hráli zápas Toyota vs. zbytek (Toyota=marketing + přítelkyně - Soňa). Tak nějak jsme to myslím nakonec prohráli, ale byli jsme jednoznačně lepší...:-)
Další přesun, tentokrát na bazén do Kotelny. Přišli další lidi - Marťa s Honzou. Hodinka ve vyhřáté vířivce a bazénku jako takovém člověka dobře uvolnila, aspoň já se cítil fajn:-)
Poslední akce byl bowling, od deváté do desáté večer, už bez Marti a Honzy, zato s Katkou a Robertem. Bohužel jen na tu hodinu, takže to byla docela rychlovka a už byl konec... Každopádně nový bowling Imrvére ve Frýdlantu prošel testem a myslím, že jsme tam nebyli naposledy.
Večer jsme pak ukončili hraním Need For Speed: Underground 2 (Pája dovezl svůj vánoční dárek, volant, tak jsme to museli vyzkoušet), byla to paráda. Já s Danoušem a Pájou jsme si to užívali, ne už tak Soňa...:-(

Žádné komentáře: