neděle 18. července 2004

Bažant Pohoda

Konečně jsme se se Soňou (a Gonzou a Standou) vydali na nějaký festival, a to rovnou na slovenskou Bažant Pohodu, snad největší slovenský festival, svým obsazením navíc jeden z nejlepších (počítaje i české). A jak tam bylo?
Než na to zapomenu - na Gonzových stránkách jsou fotky z prvního dne festivalu, co nejdříve snad přibudou i fotky ze soboty. Na těch pátečních jsme i já, Soňa a Standa:-)

Z Frýdlantu jsme vyrazili v pátek kolem poledne, nepamatuju si to přesně, ale snad někdy kolem druhé jsme byli na místě. Postavili jsme stany a šli obhlídnout obrovský areál trenčínského letiště. 3 velké stage + několik menších, ve stanech uzavřených. Spousta lidí v pátek, ještě více v sobotu. Já a Soňa jsme byli docela unavení, takže jsme některé kapely neviděli, neb jsme spali (mrzí mne Khoiba, i když tu jsem viděl už několikrát... ale Emy není nikdy dost:-). Dobrá organizace festivalu. Nic moc jídlo, pamatuju na dobrůtky z ostravských Barev v loňském roce... Co jsme viděli za kapely? Z hlavy si teď vzpomenu na Mňágu a Žďorp, Tatabojs, Moloko, Leningradské kovboje, Värttinä, Mig21, Zónu A (se skvělou písní s refrénem "všechno je na piču všechno je na kokot":-), Veneer, Chumbawamba, Dan Bárta a Illustratosphere, Čechomor, ... Překvapila mě nemožnost koupit chlast (teda samozřejmě kromě piva - Bažant - a nějakého šíleného vína z plastu).

Žádné komentáře: