středa 23. června 2004

David Bowie

A další spolupracující firmička mi poslala, tentokrát jen jeden, lístek na koncert Davida Bowieho. Ačkoliv příliš neznám jeho tvorbu, na koncert jsem se hodně těšil, z doslechu vím, že Bowieho koncerty stojí za to. To jsem ale ještě nevěděl, jak to dopadne.
Předkapela pro mne více než dobrá - mí oblíbení TataBojs. I oni byli důvodem, proč jsem se na koncert vydal. Odehráli ca hodinku, pak se začalo pódium přestavovat pro hlavní hvězdu večera.
Bowie nastoupil ve velkém stylu, hala byla nadšená. Ca po 45 minutách ale někam zmizel a 2 písničky zahrála jen jeho doprovodná kapela. Myslel jsem si, že je to plánováno. Bowie se pak zase vrátil, aby zazpíval myslím 2 písničky a zase z pódia odešel. To už se v sále rozsvítila světla a začala pořadateli ohlášená 10minutová přestávka. Ta se protáhla o malinko víc, Bowie se pak vrátil na pódium a vysvětlil, co se děje - bolí jej rameno, má nějak skříplý nerv či co. No každopádně to dopadlo tak, že nakonec písničku Man Who Sold the World zazpíval vsedě a poté ukončil kvůli bolestem koncert...

Žádné komentáře: