pondělí 3. května 2004

MS v hokeji

Ačkoliv jsem na hokej nejdříve nechtěl jít (hlavně kvůli zkurvené Sazce a nemožnosti sehnat lístky), nakonec jsem ale viděl 4 zápasy, dokonce i jeden náš.
První zápas, na který jsem se dostal, bylo Německo-Kazachstán (jestli se nepletu). Lístky sehnal Skalák, takže se šlo zadáčo. Bylo to docela fajn, v hale byla spousta Němců, takľe byla docela dobrá atmosféra. Byla to ale moje první návštěva haly, takže jsem spíše obdivoval to, jak je postavena a jak to tam (na Sazku) vypadá dobře.
Další utkání už bylo za peníze - Švýcarsko-Lotyšsko. Nuda nuda šeď šeď. Nepadaly žádné góly (teda 2 jo, ale co to je na hokej??). Tentokrát jsem se tam byli podívat se Soňou, Jirkou a Simčou.
Třetí zápas (rovněž za peníze:-( ) byl docela v pohodě - Kanada-Německo. Překvapivě tam ale nebylo moc Němců, počítal jsem s jejich velkým povzbuzováním. Tak jako tak, padala spousta gólů, takže jsem se docela bavil. Ten nejlepší zápas ale měl teprve přijít...
A byl to zápas hnedle další den, kdy hrála ČR proti Kanadě. Dostal jsem v práci lístky od jednoho vydavatelství do jejich skyboxu. Byla to paráda - patro se skyboxy je opravdu luxus. Přímo ve skyboxu obsluha (dával jsem si vínečko, lososa, krevetky, ...:-), na sedačce mě čekalo příjemné překvapení (dres ČR). Bál jsem se trochu toho, že lidi ve skyboxu, samí kravaťáci, nebudou moc fandit. Naštěstí byla ale úplně fantastická atmosféra, všichni tleskali, řvali, povzbuzovali, zkrátka parádně jsem si to užil. Navíc jsme Kanadu celkem jednoduše přehráli, takže to pro mě byl snad nejlepší sportovní zážitek v mém životě...

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

Hoši děkujem!