úterý 2. prosince 2003

Příspěvěk made by Soník

Míša si pořád stěžuje, že nikdo nepřispívá. Ovšem, jestli to má mít za následek Jiříkovy pohádky, tak raději taky něco napíšu.

Začnu s tím karbanem.... Po přečtení jsem nabyla dojmu, že nám Jiřík vystaví vlastnoručně po večerech vyrobené průkazky a prémiově domluví skupinovou návštěvu u zubaře. Jedině tak totiž dosáhneme skvělé kooperace, koordinace a v konečné fázi i kolektivizace! No já jsem pro každou blbost....

A teď z jiného soudku... Bárta byl pro mne absolutně nejlepším koncertem letošního roku! Prostě kdo umí, ten umí! A Bárta, ten fakt umí!!! Na Tata Bojs bylo neskutečně hodně lidí, takže není divu, že Míša v tom davu nenašel kolouška (tam by člověk nenašel ani slona). Martin i Veselka byli postupem času určitě neskutečně opilí, ale to už jsme tam naštěstí nebyli. My zkoušeli noční MHD a abych řekla pravdu, nestojí to za to. Jeden bus nacpaný a druhý jede naokolo...

Z dalšího soudku... když už budeme střídat místa při tom karbanu, mohli bychom třeba taky měnit "hráčská doupata". Skalák si určitě rád pořídí nějaké vylepšené PC a to pak bude jízda, že ;o) Protože u nás doma už se začínají hromadit sprostá slova a kdo má ten bordel pořád uklízet!

A z posledního soudku... dnes u nás byla zřejmě největší koncetrace pracujících na PC za dobu co tu bydlíme, jak je možné, že zase já pracovala na tom nejhorším stroji??? To se musím odnaučit!

A teď hurá do práce, abych se zítra mohla učit, učit, učit!!!

Jak je ten svět krásný, ne?!?!?


Žádné komentáře: