středa 3. prosince 2003

ad ad Zatroleny Skalák

tak to jsem rád, že se myshákovi hra tak líbila :o)
pokud by někdo chtěl, já naopak od něj skóre rád sdělím :))

abych to hladovému jirkovi vysvětlil, jaxe to vlastně stalo, že u nás byla taková žranice

začlo to sobotou. holky se byly potkat s efkou. mezitím já trpěl ve dvou autoservisech a hladověl. potkal jsem se s veronikou až u zeleného ptáka. jelikož jsem byl vyhladovělý a myshák měl na supr kompu NFS underground, nechali jsme se pozvat (teda možná spíš víc já..) na sobotní oběd. takže jsem si zahrál a ještě jsem dostal najíst. oplátkou zato bylo naše pozvání na nedělní oběd. měli jsme super uzenou polívku a špenát s bramborovým knedlíkem a uzené. výborné!! předtím jsme ještě byli zahrát si trochu squash. já se ani nezapotil a myshák pomalu umíral po prvních 5 minutách, kdy prohrával v součtu dvou setů asi 18:0 :))
na oběd nakonec u nás byli ještě novákovi (squashi se vyhli a šli se radši válet do bazénu). ti se ovšem trochu vetřeli .. jako obvykle :)
ale nevyčítám jim to, protože toho stejně moc nesnědli (přišli jako poslední, moc nezbylo :) a aspoň měli myshák a sonja téma na žertovné poznámky

byla to taková menší zatěžkávací zkouška pro náš byteček, jestli se tam všichni vejdeme a najíme :)

až bude na nás řada s mariášovým stolem, dáme najíst i tobě Jirko :o)

btw. fotky z bártičova křtu jsou fakt povedený

Žádné komentáře: