sobota 11. srpna 2012

Stříhání mladého pána

Ráno si děti pospaly, ale my byli domluveni k dědovi Mirkovi, takže rychlé chystání a brzký odjezd nás neminul. Celkem jsme to zvládli ještě před desátou. Jen došlo ke komunikační chybě a Kajka s sebou neměla nářadí, a tak se Fíla nemohl stát o vlas kratší :o(( Nicméně život je změna, a tak jsme sice nešli na plánovaný „kuličkový jarmark“ do místního Alberta, ale zajeli si po obědě pro poslední Fílovu kuličku ke známým do Malenovic. Ufff, to jsem si oddechla, už jsem z toho hromadného výměnného obchodu začínala mít obavy.

Fílu však dopoledne a cestování nějak zmohlo a odmítal vystoupit z auta. Po chvíli jsem začala odmítat i já, neboť mi bylo jasné, že by to s ním stálo za prd. A tak jsme raději nabalili zbytek věcí a vyrazili za Kajkou do Dolní Lhoty. Zde se nakonec konala stříhací akce. I když tomu muselo předcházet dlouhé hraní a následovat odměna z hračkářství. Každopádně se Fíla toho dne prospal od 15.30 až do 17:10 a Kami cestou domů od 20 do 21 hod a večer u babi a dědy Tomečkových probíhala hotová anarchie :o((( Večerka až v půl jedenácté a ještě velmi dlouhé uspávání. Uffff!!!!


Žádné komentáře: