neděle 10. července 2005

Barvy Ostravy

Letošní line-up se myslím docela povedl. S hrůzou jsem ale zjistil, že některé hvězdy typu Monkey Business a Asian Dub Foundation jsou až v neděli večer, kdy my už budeme muset být na cestě do Prahy. Nu což...
Každopádně do Ostravy jsme vyrazili v poměrně hojném zastoupení - já, Soník, Honza a Lucka (lidi ze Soníkového Somada). Nasáčkovali jsme se na ty dvě noci k Petrovi. Na fesťáku jsme pak byli ještě s Lumírem a Jančou.
Všechno bylo OK, jen jedna věc se letos absolutně nepovedla - počasí. Chcalo a chcalo. Byli jsme sice vybaveni pláštěnkami, ale nějak jsme (teda aspoň já) podcenili obuv (zničil jsem si své docela nové botičky:-( Protože většina festivalové plochy je travnatá, chvilku po začátku to na mnoha místech vypadalo jako někde na poli. Hrůza děs.
První den, unavení po předchozích náročných pracovních dnech, jsme to zabalili docela brzo, na byt jsme přijeli někdy v jedenáct. Pustili jsme si Big Fish a u toho postupně usínali.

Fotky z prvního dne od Gonzy

Druhý den jsme zahájili cestou do Frýdlantu, bylo třeba se vybavit na to bláto. Nakonec to dopadlo tak, že jsme si já i Soňa koupili nové trekkingové boty (já nějaké no name low cost, které dám co nejdříve reklamovat...). Po návratu do Prahy jsme vyrazili navštívit Lumču a Janču na jejich byt, vypadalo to u nich moc hezky.

Pak už cesta na festival a užívat si hudbu. Dnes byl vynikající Bárta či Ohm Square (u nich mi teda trochu vadil zvuk - příliš nahlas, připadalo mi, že aparatura to nestíhala:-(

Fotky z druhého dne od Gonzy

Žádné komentáře: