neděle 7. března 2004

Skalákovic a Myshakův víkend (resp. sobota)

Žena mi odjela na nějakou akci ze školy, Švec jel za Simčou na ples, a tak mi nezbylo než buďto trávit víkend sám (u kompu či telky) nebo se Skalákovic. Zvolil jsem druhou variantu a bylo fajn...
Nejprve dobrý obídek, pak nějaká ta partička mariáše (vůbec se mi nedařilo, skončil jsem X korun v mínusu, zatímco oba Skalákovic skončili v kladných číslech; jestli se nepletu).
Pak hurá na bowling. První hra nic moc, jen nějakých 89 bodů. Už ve druhé jsem ale se 134 body vyhrál (aspoň myslím), stejně tak i ve třetí a čtvrté hře (třetí myslím, čtvrtá určitě, měl jsem 162 bodů, můj nejlepší výsledek - dva double, jeden obyč strike a dvě další desítky a tak...). Co mě ale nejvíce potěšilo bylo to, že jsem vyhrál i v celkovém počtu bodů po šesti hrách (717). Už už to vypadalo, že vyhraje Skalák, resp. že mě přeskočí, ale v posledním kole nahrál jen 2 bodíky (prvním hodem, druhým minul:-) No zkrátka si to projel sám....:-)))))
Se zastávkou u Skalákovic na večeři jsme se přesunuli k nám - Skalák se vrhnul na Need for Speed, my s Veruš na sledování telky. A tak tomu bylo až někdy do půl jedné v noci.

Žádné komentáře: