úterý 11. listopadu 2003

Jen tak...

Psáno mezi 10.11.2003, 23:45 a 11.11.2003, 00:25

Zdar jak sviňa!J
Léto už je dávno v háji, už si ani pořádně nevzpomínám, jak vypadá pocit tepla. Nějak mě zebou nohy, měl bych asi trošku přidat na topení.
Tak jak to po naší výpovědní smršti teď u nás vypadá? Nevím, jak ostatní, ale já změny v žádném případě nelituji a to doufám, že bude ještě lépe. Zatím nejsem moc pracovně vytížený, ale aspoň mám čas na přestěhování a na to, abych se pořádně zabydlel. Doufám, že teď je to opravdu na dlouho mé poslední stěhování. No no no, já vím, že to jsem posledně prohlašoval taky… Snad se to tu brzo trochu rozjede, jinak se ze mě stane samotář, pořídím si houpací křeslo, bačkory a fajfku a budu po večerech meditovatJ A nebo bych mohl začít číst Čapka, jak jsem naší češtinářce před pár lety slíbil, když jsem navždy opouštěl obchodku. No teď už to nedoženu. Samé kraviny, raději bych měl skládat motorku, abych mohl na jaře vyrazit do ulic. Dneska jsem asi půlku motorky (aspoň teda podle váhy) převezl v jediné krabici z Dejvic sem do garáže, tak za chvíli budu moci začít skládat.
Kurňa, dostávám nějak moc velký hladL A to je teprve půlnoc. Do bílého sexu (rozumějte obcování s ledničkou) už se mi dnes moc nechce, vyčistil jsem si zuby a jsem líný to ještě před spaním znovu opakovat. Zkusím to zapít. Mlíkem. Mám ho tam ještě pár litrů, tak si můžu dát do nosuJ
Jééé, málem bych zapomněl, musím Simči poslat blahopřejnou sms, když má dnes ty narozeniny. Jo jo, Skaláku, už jí není šestnáctJ StárneJ
Odesláno, hotovo. Tak teď ještě to mlíko…
Mňam, mňam, to je dobrůtka. Teď jen dávat bacha, abych si to nenalil do klávesniceJ
Sice to zní dost blbě, ale za chvíli už jsou tu zase Vánoce. Já vím, že Soňa s Michalem zase budou prohlašovat, že Ježíšek letos umřel, ale nakonec jim to stejně taky nedáJ Ségra už mi před dvěma týdny oznámila, že už zahájila nakupování vánočních dárků. Nasadila mi tím do hlavy malého brouka. Ale opravdu jen takového mrňavého broučka. A tak už začínám pomalu přemýšlet (ostatně jako vždycky), co, komu, kolik, v jaké barvě, velikosti či tvaruJ Takže zatím mě hřeje myšlenka, že jdu do letošních Vánoc s předstihem a nenechávám to až na poslední chvíli. Ale je mi úplně jasné, jak to stejně nakonec dopadne. Pokud kalendář v mém počítači nekecá, budou se dárky rozdávat ve středu. Takže v úterý budou obchody opět mojeJ Teda jen v tom případě, že všechny prachy předtím nevrazím do motorky, nádobí nebo mlíka.
Vidím, že čas už trochu pokročil, tak pokročím taky, vypnu to a půjdu spát. Přeju dobrou noc, pošlu to asi až ráno. Čaute.

Žádné komentáře: